Charlie, Juls, Fleure and Chris are supposed to meet at Marcelle's to get ready for Carnival. But Max opens the door for them, and refuses to let them in pretexting that Marcelle doesn't want to see them anymore. He slams the door in their faces without further explanations. Shocked and confused, the four friends don't know whether to do everything they can to repair their bond, or accept Marcelle's decision?