It takes nine months to make a baby and a lifetime to recover. After the minor anxieties of pregnancy, Ben and Emma now face breastfeeding, nappies, crying... In short, the real struggles. Becoming parents is the start of an adventure that inspires new metaphors. With humour and poetry, this season of Têtard explores the doubts and joys of parenthood, between everyday life and fantasy.