Documentary series devoted to the art of gardens. Broadcast on Arte, the documentary series invites viewers to discover gardens around the world. Whether private or public, the gardens are presented from a botanical and historical perspective, highlighting the art of landscaping. Each season consists of 20 26-minute documentaries.