One morning, when Liam returns from the mountain forests where he has been hunting, he discovers the tracks of a bear. Nearby lies the lifeless body of his wife. In their house, he finds his son Aru, alive. As his world collapses around him, Liam is left with only one certainty: this wild land is no place for a child. Determined to entrust his son to someone trustworthy, he sets out on a long journey on horseback with Aru. But in these depths, no one knows what may happen—least of all a man mad with grief accompanied by a terrified child... In the heart of a wilderness that is by turns sublime and menacing, Liam and Aru’s journey explores the meaning of fatherly instinct and the price of possible rebirth.