During his final concert in Paris, a renowned conduc-tor is confronted by a persistent admirer. Beneath his façade of an “ordinary man”, the “Fan” infiltrates the Opera House, disrupts the evening, and forces an unexpected face-to-face with the conductor. A buried shared past resurfaces, where music becomes the revealer of a shattering truth. A night of tension and revelation, where memory, guilt, and justice clash in silence.