Why do the super-rich give away some of their money? Over the course of two years, Jean-Luc Leon accompanies three female billionaires in China, the United States, and Russia to understand the reasons behind their commitment to charity and patronage. A unique and subtle insight into the extraordinary world of “high-level” philanthropy, between self-sacrifice, power, and influence.