Summer looks set to be glorious for Chloé, Ruby, Sofia and Constance, the ‘girlsquad’. But the day after a memorable party, everything changes when Anaïs is hit by a car and found lying on the side of the road, in a coma. Will the girlsquad be able to withstand the trials, revelations and conflicts that follow?