Yach and Constantine are commanders in the Active Brigades of the Parisian Criminal Investigation Department, under the leadership of Léa Legrand. Once close friends, a tragedy shattered their friendship. A ghost has returned, reopening wounds that had only just begun to heal. Haunted by their past, the two men are burning their bridges. How far will their wounds take them?