A couple has an argument in a cafe. The man leaves the table and goes to eat alone at the bar counter. His girlfriend is accosted by a complete stranger. He tries his best to make her laugh. At first reticent, little by little she gets caught up in his game, thereby stimulating her boyfriend's jealousy.