In 2019, in Martigues, the French amputee soccer team met the Gaza team. Patrice Forget has made a hard-hitting documentary about the brutality suffered by the people of Gaza. With empathy and respect, the film highlights the courage of these young men despite their disabilities and the disastrous living conditions in the Gaza Strip.