La Maestra and Paula are the best swimmers in their team and best friends, until an incident at a party changes everything. La Maestra, intense and unstoppable, realises that something in her best friend has changed, making her sad. When the truth comes to light, the two are faced with an impossible decision: Paula wants to keep quiet about it, while La Maestra wants revenge. Their friendship, previously unbreakable, will be put to the test as never before.