After hearing about her father’s sudden death, Meral comes with her young son Ali from Germany to the village in Turkey where her mother lives. She plans to stay for a while. At her invitation, her old friend Nilay also comes to visit. Nilay finds Meral distant and quiet, very different from how she remembers her. Ali is a withdrawn child who has almost stopped speaking. Meral has a reason for calling Nilay, she wants to leave Ali in her care. One night, Meral disappears and doesn’t come back. The grandmother, shaped by a life under patriarchy, is left with questions she doesn’t want to face. Ali is left alone in a life where he feels lost. And Nilay is left with Ali’s growing attachment as she tries to find her own way forward.