Felix, a nine-year-old boy, is about to move house. He spends his free time at a stud farm, but has never dared to ride a horse. He is fond of Victoria, a twelve-year-old prodigious horse rider. However, Felix is troubled by some intriguing events: he watches with concern as his friend gradually distances herself from him and notices a strange relationship between her and their trainer.