Yann, an eccentric performance poet, hopes to change the world and fight injustice armed with his megaphone. After his property is seized, he shows up at his daughter's house for the weekend. Now over sixty, Yann realizes that Dune no longer has room in her life to continue dealing with her troublesome father.