Jean, a young bar employee, is mopping the sticky floor. He seems absent, his mind elsewhere. The silence is heavy, time seems to have stopped. In a corner, a customer finishes her drink. She finds it impossible to sit still, and leaves her chair. What follows is a nightmarish wander through a deserted city.