From the mystical landscape of Iceworld to the planet Gloop, the heroes must stop the mischievous plans of the nighttime baddies including newest villain – the extravagant Gloop III. The PJ Masks can count on the help of Ice Cub, Lilyfay and Bastet – three hero friends with incredible powers who we meet for the first time in new action- packed adventures. Together they learn the value of teamwork and the power of friendship, having fun along the way!