It's well known that being a mother makes women blossom and overflow with love! But for Caroline, Parfaite and the others, nothing goes according to plan. For them, as for Etienne, the new father, there's only one salvation: Mothers Anonymous, a discussion group where people come together to relieve themselves of the hard life of parenthood.