In the winter on the French Riviera, a teenage girl goes missing on her birthday. Géraldine, an employee in the mayor's office, takes on the role of detective. Versions of the truth rapidly multiply as she struggles not to be overwhelmed by all the gossip and theories. The unexpected return of her mother will not facilitate her task. It's well known that small villages are full of small crimes...