Daniel Sissou has a secret: his favourite ball is none other than Erico Platana, the world's greatest footballer, bewitched by a zany sorcerer! To regain his human form, Erico has to deflate his ego and help this clumsy Daniel become a champion. It doesn't matter if they're going at it like sleeves, together they can only make progress!