Joker, Kookie and Djumbo are “Khmericans”: Cambodian refugees who grew up in the United States and were deported back to Cambodia after serving a prison sentence. We follow this trio in their daily lives, as they reunite with their new Khmer families, oscillating between the vestiges of a vanished life and a future yet to be built.