Created and written by Deborah Davis (The Favourite), Marie Antoinette tells the story of the incredibly modern and avant-garde young queen, played by Emilia Schüle (Ku'damm 56/ 63).
Through the eyes of the 21st century, the series will explore the dark, manipulative and misogynistic world of Versailles. The series travels inside Marie-Antoinette's head, discovering who she is through her inner voice, which often contrasts with the dramatic situations in which she finds herself.