In a near future, abortion is considered a crime against life. Thirty-two-year-old Inès decides to have an abortion anyway, supported by her partner Adrien. Now outlaws, they flee and take refuge in a zoo. As misunderstandings arise between the couple, Inès isolates herself. Alone, the young woman realizes that she must reconnect with her instincts to rid herself of her guilt.