In Atopias: The Homeless Wanderer, a Black woman embarks on a meditative journey through the wilds of the Caribbean, confronting dreamlike memories and traumatic experiences. This exploration of themes of migration and generational memory reshapes her journey, plunging her deep into her subconscious, where she encounters her inner child and ventures into ancestral realms.