On Christmas Eve, a family eagerly awaits Santa's arrival. One of the guests suggests checking his phone for any updates. But he didn't take into account the multitude of content proliferating on the Internet, each new item interesting than the last, which could well end up making him miss the fateful moment of gift delivery!