For the Baby Lemmings, the whole world is a playground, and there’s nothing better than sharing this life philosophy with their little animal neighbors in the Canadian forest. When you see life from the Baby Lemmings’ side, you can overcome any difficulty and have a whole lot of fun while doing so!