Six-year-old superhero, SamSam, lives on Planet Sam. When he’s not at school, he spends his days exploring the galaxy with his friends and defeating not-so-clever villains. Despite his superpowers, SamSam is just like any other kid experiencing the greatest adventure of all: growing up!