The 10 x 25 minutes series 'In her car' created by Eugen Tunik ('Early Birds') is based on true events lived by Ukrainians during the first days and weeks of the Russian war on Ukraine. The story centers around therapist Lydia (played by Locarno awarded Anastasia Karpenko) who uses her car to get civilians to safer places. Each episode is one ride, each ride and each passenger has a very own and touching story to tell.