Armande Pigeon is the queen of the shenanigans. In Brussels, she struggles to make ends meet because she can’t stop gambling on everything, always ending up on the wrong side of luck. When she teams up with Ronnie one night, everything changes – they win it all. And when you hit a winning streak, you have to know when to stop.