A young advertising director tells us about his trip to the Ardennes, where the "24 h d'Endurance Tondeuses" takes place. In search of the event's new talent, he hopes to turn his film into a veritable local Formula 1. His urban naiveté soon comes up against the reality of a world he doesn't understand.