Shot from behind, the photograph of him and his parents on the observation deck at Orly Airport, was the fifth shot of the film. If it was him, he was the hero of the film as a child. Our whole family recognized them, and I was drawn into his vision and the secret paths it opened up of our family history and the history of those images. It was to Orly Airport that we had arrived from Algeria in 1962. As for Marker...