For the past 17 years, Marie Losier has captured the dynamic and provocative essence of Peaches, the trailblazing feminist queer icon.
This intimate portrait offers a deep dive into the life of an inspiring, taboo-shattering artist. Discover Peaches’ electrifying concerts, her close bond with her sister and how her boundless energy, fearless exploration on and off stage has transformed every phase of her life into a captivating work of art.