Kevin, an ex-convict turned prole 2.0, earns a living by performing micro-tasks online on Amazon M-Turk. His mother, Marie, keeps going thanks to antidepressants and scratch cards that ruin the family's meager budget. The presidential campaign is in full swing, and with it, Kevin's simmering anger.