On Monday morning, twenty-nine-year-old Julien has an appointment in an industrial zone. Later, his fiancée calls him, frightened: there's been a major accident on the road he's taken, with several deaths. Back home, he listens to the news. Julien is shocked to think that, had he been just a few minutes later, it could have been him.