For a class assignment, Basma and her classmates have to draw their vacation memories. She spent them in Morocco, where she is from. She seems hesitant, as she is Muslim and has a different culture. So, before drawing her last vacation, she starts to compare herself to others, and doesn't realize the power of the cultural baggage she possesses.