In a small Corsican village, it is the last day of the last summer of Rosalie with her father, César, an 80-year-old man. Rosalie has just had her baccalaureate and will leave in a few hours to continue her studies in London. But that day, Rosalie and César lose their dog, Neptune. As they go looking for him together, the tensions and the unspoken resurface.