Hayat's life is monotonous and repetitive. Over time, she finds herself immersed in memories of her childhood with her grandmother. She spends most of her time alone in her house. She carries out a soothing routine between her papers and her bread. Sometimes, without realizing it, the gestures of her hands create a link between her past and present. The small details of her life resemble those of her grandmother. Their lives seem to complement each other. The love that unites them transcends time, leading them to a poetic juxtaposition of their small everyday events.