Paul Dupuis is featured in Son Copain as a Royal Canadian Mountie who, as the saying goes, always gets his man. This time, however, Dupuis is after a woman: accused murderess Helen (played by British film-favorite Patricia Roc). Sheltering Helen is Pierre (Rene Dary), who happens to be an old friend of the Mountie.