A widow falls in love with a much younger man who is only interested in her money. When her fortune is gone, her lover gets ready to leave. But then he meets the widow's 19-year-old daughter as she returns from a sanitarium. He is determined to seduce the young woman, but she is not interested. Later the young cad teams up with smugglers to earn some fast cash. Once again he endeavors to force himself on the hapless girl. This time the mother walks in. But strangely, she accuses the girl of wrongdoing, not the lover. The girl leaves, but the cad professes his love and proposes. Meanwhile, the smugglers find the police are hot on their trail and decide to frame the young man. He gets wind of this and goes to the cops first resulting in the gang's kidnapping of the girl. He tries to rescue her, but is killed in the ensuing scuffle.