In a remote village in southern Egypt, a group of girls rebel by forming an all-female street theater troupe. They dream of becoming actresses, dancers and singers, challenging their families and villagers with their unexpected performances. Shot over four years, The Brink of Dreams follows them from childhood to womanhood, facing the most crucial choices of their lives.