In the dead of night, Nadira escapes from a brothel in Delhi after fatally stabbing a police superintendent. With the law hot on her heels, she takes temporary shelter in a Northern Indian community of sex workers, assuming the Hindu name Renuka. There, she crosses paths with Devika, a young girl bound by a religious tradition condemning her to a life of prostitution. As their bond deepens into a forbidden romance, Devika defies her tyrannical mother and the oppressive age-old system, joining Renuka on a perilous journey through a treacherous maze of violence and brutality, all in the hope of outrunning the law and attaining their freedom.