Melanie is a young teacher who is heavily involved in a shelter for unaccompanied refugee minors. When she learns about the forthcoming closure of the shelter, a brutal and unilateral decision by the public authorities, she’s going to do everything she can to prevent it, even if it means questioning her management and ultimately finding herself isolated.