40-year-old housewife Cai has lost track of who she is and who she wants to be. During one of her daughter’s basketball matches, she inadvertently injures an elderly woman. This seemingly trivial event is a catalyst for a life spinning out of control, as past events resurface while she moves into an unknown future. Director Qiu Yang follows a series of multi-awarded shorts with his debut feature, a mesmerizing and intimate drama about a woman forced to confront the wreckage of her life and her longing for change?