Aya, in her late twenties, still lives with her parents in southern Tunisia and feels trapped in a life without prospects. One day, the minivan in which she commutes daily between her town and the hotel where she works crashes. As the sole survivor of the accident, she realizes it could be her chance to start a new life. She flees to Tunis under a new identity, but everything is soon compromised when she becomes the main witness to a police blunder.