Alain, approaching sixty, lives locked away in a large house with his husband, Raphaël. They were preparing to renovate the property and turn it into a hotel. A new, unknown virus poisoning the air puts a stop to their dream. Alain becomes obsessed with protecting Raphaël, who is in poor health. But Raphaël feels suffocated; for him, it is the house that is unhealthy, as though it's haunted.