After secretly meeting her daughter who lives with the local adoptive parents, Hanh (30s), an undocumented Vietnamese continues her door-to-door housekeeping in an apartment area in Kuala Lumpur, where the decades old buildings are home to both locals and foreign. During an immigration raid, she escapes to an elderly Malay stranger’s apartment. While waiting for the raid to end, the stranger mistakes Hanh as if she was his daughter who left home. Hanh plays along like she is in a home she longs for, as if they are a family. However, such impressions only last until her return to the apartments after the raid, she realises the people and places she once felt like family and home, have always been seeing her differently.