April 1930: Émilie Savoye, driving her own car, leaves the capital for her newly-built country house. As she approaches Poissy, she reflects on the two years since she first met the self-confident architect Charles-Édouard Jeanneret.
Punctuated by Madame Savoye's memories, the correspondence she exchanged with her architect and the writings of one of the greatest architectural theorists of the 20th century, this virtual reality experience takes us back into the history of the creation of the Villa Savoye, one of Le Corbusier's most famous buildings.