To strengthen family ties, free his teenage children from their digital addiction and reconnect with his roots in the region where he grew up, Régis decides to take his wife and children on a surprise holiday to the Vercors. An old ruined house lost in the forest, no water, no electricity, even less network or wifi. Nothing goes according to plan.