In the torpor of summer, in the middle of the Cévennes, Juliette, Ben, Johanna, and their children gather in their mother's house to watch over her body. Together, they search for their place in this new cohabitation, inventing a daily life for themselves in this moment suspended by sun and death. They sweat. Joy endures. Soon, the body will leave the house.