Mozart is dealing with a chaotic life. Between his small town and the countryside, between love and abandonment, between struggles and little joys, between rave parties and job hunting, this tall guy in his late thirties walks his path as best as he can. At the crossroads of worlds, he experiences life’s trials and tribulations, its absurdity and sometimes, its beauty.