Violette, 16, promised a brilliant future as a competitive swimmer, decides to come to terms with her homosexuality. Driven by the benevolence of her parents, she falls in love with Lisa. The love at first sight is mutual but Lisa wishes to keep their relationship a secret; his very conservative family would not accept this reality. They discover together the joys of first love, which allows Violette to find the strength to face the first homophobic reactions. However, their love changes when Violette is assaulted while they were walking hand in hand. When she wakes up in the hospital, she has to face a traumatic shock linked to the absence of a trace of Lisa. Kenza and Théo, her best friends, see her wasting away and are also worried about her absence. Desperate, she goes looking for him and discovers that Lisa knows her attacker. Would they be in cahoots? Would Violette have been manipulated by Lisa? There's only one way to find out...